Уеб дизайн
° Електронен магазин ° Онлайн директория ° Фирмен сайт ° Флаш уеб сайт ° Корпоративен сайт
Онлайн реклама
° Текстови връзки ° Банери ° Видео реклама ° Флаш и гиф анимации ° Реклама в javascript
Интернет маркетинг
° Социални мрежи ° Реклама ° Оптимизиране ° Анализиране ° Поддръжка и обслужване
Seo оптимизация
° Изграждане на съдържание ° Редактиране на мета ° Анализ и оптимизиране ° Реклама ° Топ позиции
Cool huh? Ok, enough teasing around..
Go to our W3.CSS Tutorial to learn more!
Уеб дизайн / webprobulgaria.com / webprobulgaria.co.uk / webproeurope.com / webprobulgaria.it /
Какво са обществените проучвания на Yahoo?
Yahoo изменя драстично стратегията на своята търсачка няколко пъти. Една от целите на търсачката е и да достави резултати за своите потребители относно области, които не са включени в алгоритмите на повечето търсачки, като теми за мнение и персонализирани резултати.
Например „Кой е най-добрия онлайн електронен сайт?“ или „Къде се намира най-добрата италианска кухня в града?“ са въпроси, чийто отговор представлява нечие мнение, но по принцип е трудно за алгоритъма на една търсачка да даде резултати за него. Друга характеристика на персоналните търсения е, че се базират на основата на предпочитанията на потребителите и за това не са отражение на общото мнение. По този повод, Yahoo въвежда обществените проучвания, наречени My Web 2.0.
Това е нов тип машина търсачка – целта й е извършването на обществени проучвания. Уникалността й се състои в това, че базира своите резултати на проучванията, които самите потребители провеждат относно познанията на своите приятели и обществото, в което живеят. Т.е., тук се представя и информация, която по принцип е извън съдържанието на сайтовете в мрежата.
Технологията, чрез която се осъществяват социалните проучвания се нарича MyRank. Тази система дава шанса да се съчетаят предимствата на алгоритъма и личното мнение. Отчита се факта, че ‘вашата дефиниция за „по-добър отговор“ по даден въпрос, може да е коренно различна от дефиницията на друг човек’.</br > Технологията на MyRank дава възможността да се „потопите“ в познанията на хората, които познавате, и да използвате тези познания за да намерите по-точни отговори за себе си. Приятелите, колегите и другите контакти, които имате, са безценни източници на информация и съвет, извън света на интернет. Те са хората, които споделят повечето от интересите ви, работят във вашата област и вероятно са проучвали много от темите, които ви вълнуват и много други, за които си нямате никаква представа.
Процеса на събиране на информация става чрез нейното етикиране, запазване в интернет и споделяне с други хора. Не просто се отбелязва дадена страница – bookmarking – а освен това е възможно да се добавят и ключови думи относно нейното съдържание.
Това позволява на потребителите да публикуват коментари си за страници, които намират за полезни, и да дават допълнителна информация за тях на другите членове на обществото. Когато се правят търсения от потребителите на Yahoo, резултатите представляват една комбинация от откритията на алгоритъма и информацията, запазена като мнение от потребител, извършил общественото проучване.
Социалните проучвания придават завършек на проучванията, които се правят в мрежата от търсачките.
Преводи / Английски език / Руски език / Немски език / Френски език / Испански език / Италиянски език / Турски език / Чешки език / Македонски език / Сръбски език / Румънски език / Гръцки език / Полски език / Нидерландски език / Фински език / Датски език / Норвежки език / Словенски език / Унгарски език / Латвийски език / Хърватски език / Литовски език /
/ За нас / Мнения / Въпроси / Дейности / Портфолио / Реклама / Уеб дизайн / Графичен дизайн / Сео сервиз / / Интернет реклама / Онлайн маркетинг / Социални мрежи / Пакети и услуги / Офис и екип / Най-ниските цени / Статии / Преводи /
www.BG-WEBPRO.es.cs