Начало WebProBulgaria

 

Уеб дизайн

 

° Електронен магазин
° Онлайн директория
° Фирмен сайт
° Флаш уеб сайт
° Корпоративен сайт

Онлайн реклама

 

° Текстови връзки
° Банери
° Видео реклама
° Флаш и гиф анимации
° Реклама в javascript

Интернет маркетинг

 

° Социални мрежи
° Реклама
° Оптимизиране
° Анализиране
° Поддръжка и обслужване

Seo оптимизация

 

° Изграждане на съдържание
° Редактиране на мета
° Анализ и оптимизиране
° Реклама
° Топ позиции

boat

Oh snap! We just showed you a modal..

Because we can

Cool huh? Ok, enough teasing around..

Go to our W3.CSS Tutorial to learn more!

Уеб дизайн
/ webprobulgaria.com / webprobulgaria.co.uk / webproeurope.com / webprobulgaria.it /

Оптимизация – но не забравяйте и хората

Роботите идват, взимат всичко, което считат за значимо, и си отиват, а благодарение на тях много потребители могат да дойдат точно на вашия сайт.

Броя на интернет страници и документи в мрежата непрекъснато нараства и така в един момент става все по-трудно да намерим бързо и лесно информацията, която търсим.

Роботите идват, взимат всичко, което считат за значимо, и си отиват, а благодарение на тях много потребители могат да дойдат точно на вашия сайт.

Броя на интернет страници и документи в мрежата непрекъснато нараства и така в един момент става все по-трудно да намерим бързо и лесно информацията, която търсим.

Често стотици реклами се изсипват пред нас, много от които нямат каквото и да е отношение към темата на търсенето ни. Поради това няма по-разумен начин да намерим каквото и да е било в интернет освен чрез ползването на търсачка. Тук е момента за всеки от нас да запомни, че търсачките използват „роботи“ за да „лазят“ из мрежата и да събират информация за уеб страници и други документи. Търсачката използва събраната информация за да създаде целия „индекс“ или своята база от данни.

С разрастването на публикуваната информация в интернет, хората са принудени да използват търсачките често и ежедневно. За търсачките става задължително да обновяват непрекъснато своите резултати за да ги поддържат актуални. Това ще рече, че е нужно да се преглеждат повече сайтове, много по-често. Притежателите на сайтовете също забелязват засиленото движение и не остават безучастни, а реагират на промените. Осъзнават най-важното, а именно, че търсачките могат значително да увеличат трафика към сайтовете им. Има случаи когато 90% от целия трафик на сайта се дължи на работата на търсачките.

Какво трябва да направим направим?

С разрастването на мрежата се увеличава и конкуренцията във всяка една област – от компютрите, пътуванията и хранителната индустрия, чак до закупуването на домашни любимци онлайн. По-отношение на понижаването на цените това е здравословна конкуренция, но същата тази конкуренция довежда до понижаването на удовлетворението, което изпитват посетителите навигиращи в интернет. Нека да разясним по-подробно…

Най-напред трябва да уточним потенциала на търсачките в съвременното общество – знаем, че Google по настоящем зарежда Yahoo и, че Overture дава своите списъци на много търсачки. Google е фокуса на тази статия. От Google твърдят, че ежедневно имат около 150 милиона посещения с различни запитвания и към това като добавим броя посещения за търсене на сайтове от посетителите в мрежата в Yahoo, става ясно, че говорим наистина за много трафик. С правилния подход и оптимизация за сайта ви, вие също може да заемете място номер 1 в класациите. Правилната оптимизация не зависи от парите, а от познаването на процеса.

Поради огромния ежедневен трафик, който имат търсачките по своите сайтове, всеки иска да заеме първата позиция в техните класации. Това кара уебмастерите и оптимизаторите на сайтове -т.н. SEO – да анализират Google и другите търсачки за да определят какви качества са необходими да притежава един сайт за да се класира като №1 в списъците. Необходимо е да се изършат редица модификации по сайтовете, за да се постигнат желаните ефекти и тук е момента където някои оптимизатори и уебмастъри се объркват.

В опититите си да променят сайтовете, с цел изкачването им в ранглистите, често оптимизаторите жертват полезността на сайта за неговите „човешки“ посетители и това е най-пагубната грешка, която някой може да направи с даден сайт. Когато робота посети сайта ви, ще открие цяла купчина от текст и ще го класира според изискванията на търсачката без да обръща внимание на форматирането му.

Когато човек посещава сайта ви – а и по-принцип в крайна сметка хората са тези, за които правите сайта си – тогава той изпитва целия ефект от изложението и графичния интерфейс. От този ефект зависи как посетителя ще навигира из сайта ви, как ще го използва и дали ще стане потребител на вашата продукция и услугите, които предлагате.

И така – прекалената оптимизация може да ни изиграе много лоша шега – може да се класирате първи, но ако за целта сте жертвали връзката на сайта с човешкия посетител, първото място в класациите, на която и да е търсачка, няма да ви донесе абсолютно нищо. Може да звучи абсурдно, но на практика в интернет има такива случаи на прекомерна оптимизация, която съсипва сайтовете, които стават нейн обект.

Има начини да се постигне златната среда между оптимизирането на сайта за роботите на търсачките и същевременно да се запази удобството, което изискват потребителите ни. Трудно е да се направи, но сайт с такъв баланс и с място в класациите, примерно №6, ще има много повече повторни посещения от сайт малко по-горе в списъците с нарушен дизайн и форматиране.

Като имате в предвид, че правенето на дизайн, предназначен за хора, е много широка тема и варира в зависимост от типа на сайта, може да разгледате тези основни правила и да ги използвате:

1.Добавяйте заглавия към всяка страница – headers – за да могат посетителите ви да виждат ясно за какво точно се отнася страницата, която са отворили. Заглавието трябва да е най-големия текст на вашата страница.

2.Текста по съдържанието трябва да е с големина не повече от 1/3 от големината на заглавието. По този начин ще избегнете монотонен изглед на страницата.

3.Навигационното меню трябва да е ясно и лесно за употреба – то трябва да присъства на всяка страница и посетителя не трябва да отваря допълнителна рамка за да навигира из сайта.

4. Изображенията трябва да са колкото се може по-леки за да се зарежда страницата бързо и ефективно от всички посетители.

5. Страниците да не са по-големи от 40к (големина в html код) освен ако не представляват вестници, технически проучвания и разработки или спецификационни брошури.

Статията е публикувана по материали от SEO Search Engine Spiders – секция от специализирания сайт за интернет оптимизация и уебмастери SEO Chat.

 



Преводи

/ Английски език / Руски език / Немски език / Френски език / Испански език / Италиянски език / Турски език / Чешки език / Македонски език / Сръбски език / Румънски език / Гръцки език / Полски език / Нидерландски език / Фински език / Датски език / Норвежки език / Словенски език / Унгарски език / Латвийски език / Хърватски език / Литовски език /

/ За нас / Мнения / Въпроси / Дейности / Портфолио / Реклама / Уеб дизайн / Графичен дизайн / Сео сервиз /
/ Интернет реклама / Онлайн маркетинг / Социални мрежи / Пакети и услуги / Офис и екип / Най-ниските цени / Статии / Преводи /

www.BG-WEBPRO.es.cs

<